HAYATA DAİR MUTLAKA İZLENMESİ GEREKEN 6 İDDİALI FİLM

3 IDIOTS (3 AHMAK)

3 idiots ile ilgili görsel sonucuGünümüz eğitim sisteminin bütün yönlerini detaylarıyla ortaya koyan ve eleştiren 3 IDIOTS, büyükten küçüğe herkese hitap eden eşsiz filmlerden biri olmayı başarmıştır. İzlerken çok güleceğiniz ve bir o kadarda düşüneceğiniz kesin. Şimdiden keyifli izlemeler...







A TOUSAND WORDS (KELİMELER YETMEZ)

Sevdiğiniz insanlara karşı söylemek istediklerinize kelimeler yeter mi ? Yetmeyecek tabiki de.
Komedi filmlerinin sınırlarını zorlayan, güldürmekle birlikte derinden düşündüren nadir filmlerden...

kelimeler yetmez ile ilgili görsel sonucu


THE PIANIST

the pianist ile ilgili görsel sonucu
Tutkularınızı gerçekleştirmek için gerekli olan tek şey nedir ?
Özgürlük...

Nazi Dönemini büyük bir ustalıkla anlatan The pianist, herkesin izlemesi gereken bir başyapıt.





ESARETİN BEDELİ

esaretin bedeli ile ilgili görsel sonucu
Bazı filmler yorumsuzdur.Keyifli izlemeler...

CAN DOSTUM

Dostluk kavramı dilde değil özdedir. Sevgiyi hissettirebilmek ve paylaşabilmektir. Can Dostum bunun en güzel örneklerinden biri olmayı başarıyor. 
can dostum ile ilgili görsel sonucu












DANGAL
İlgili resimBaşarı, zorlu ve meşakatli, yorucu ve bir o kadar da öğretici, sabır gerektiren uzun bir yoldur.Kişinin kim olduğunu fiziksel görünüş değil, hedefler ve inançlar belirler. Dangal, bir solukta izleyeceğiniz bir film...
Ve Bize de keyifli izlemeler demek düşer.


NOT: Patlamış mısırlarınızı hazırlamayı unutmayın!!!



MRS PROFESSOR

Yorumlar

  1. Listede yer alanlardan sadece Esaretin Bedeli'ni izlemiş olduğumu fark ettim. Geri kalan diğer filmler de çok güzel. İsimlerini duymuştum. Burada görünce hatırlamış oldum. Teşekkürler.:)
    Patlamış mısırsız olmaz tabi kii. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patlamış mısır eşliğinde keyifli izlemeler diliyorum :))
      Değerli yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

0/0 NEDEN TANIMSIZDIR ?

KİTAP ÖNERİSİ - Franz Kafka- DÖNÜŞÜM

KARANLIK MADDEYİ İLK KEŞFEDEN BİLİM İNSANI - VERA RUBİN -